PRECIFICAÇÃO ADEQUADA PARA MARCAS DO SETOR ÓTICO COM BASE NO CENÁRIO PÓS PANDÊMICO BRASILEIRO

Authors

  • Camila de Almeida Rinaldi Universidade de São Paulo (USP)
  • Ricardo Lerche Eleutério Unifaveni e Universidade Cruzeiro do Sul
  • Gilmara Lima de Elua Roble Universidade Cruzeiro do Sul

Keywords:

Precificação. Setor ótico. Cenário pós pandêmico.

Abstract

The purpose of this work was to identify the problems facing consumers in the optical sector in a post-pandemic scenario in Brazil and to be able to generate, through studies and research, what would be the ideal prices to work with according to the possibilities of each social class. This price formulation was based on a diagnosis of the consumption behavior of these classes within the optical sector and a survey of price positioning by group of brands according to target audience.

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Published

2025-01-09

How to Cite

de Almeida Rinaldi, C., Lerche Eleutério, R. ., & Lima de Elua Roble, G. (2025). PRECIFICAÇÃO ADEQUADA PARA MARCAS DO SETOR ÓTICO COM BASE NO CENÁRIO PÓS PANDÊMICO BRASILEIRO. Revista De Inovação E Tecnologia - RIT, 14(2), 33–55. Retrieved from https://rit.openjournalsolutions.com.br/index.php/rit/article/view/146

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